نگاهي به فرصت‌ها و شرايط استخدام در شركت ميهن

در اين مقاله مي خواهيم نگاهي داشته باشيم بر فرصت‌ها و شرايط استخدام شركت لبنيات ميهن. هولدينگ صنايع غذايي ميهن كار خود را از بستني فروشي روي چرخ دستي شروع كرده و در طول 50 سال فعاليتش توانسته به موفقيتهاي زيادي دست پيدا كند. هم اكنون ميهن يكي از بزرگ‌ترين شركت‌‌‌هاي توليدكننده بستني و فرآورده هاي لبني است و برندها و شركت هاي زيرمجموعه متعددي دارد. اين شركت انواع محصولات خود را به تمامي شهرهاي ايران و همينطور كشورهاي منطقه صادر ميكند.

اين شركت رقابت شديدي با شركت كاله دارد. هر دو شركت، داراي شركت‌هاي زير مجموعه متعددي مي‌باشند و سعي دارند كل فرآيند توليد، بسته‌بندي و فروش محصولاتشان را در كنترل داشته باشند.

كارخانجات مختلف و شبكه عظيم پخش و توزيع محصولات و همچنين بخش فروش مستقيم و غيرمستقيم اين شركت باعث به وجود آمدن فرصت‌‌هاي شغلي فراواني شده است. موفقيت و اعتبار برند ميهن باعث شده كارجويان زيادي تمايل به استخدام در شركت ميهن داشته باشند و به دنبال فرصت‌هاي شغلي موجود در اين شركت باشند. اين شركت به طور مداوم در حال جذب و استخدام نيروي انساني است.

معرفي برندها و شركت‌هاي زيرمجموعه شر كت ميهن

شركت ميهن مسئوليت پخش و توزيع محصولاتش را نيز خود انجام مي‌دهد و با 60 مركز پخش و بيش از 4500 سيستم حمل و نقل و توزيع علاوه بر سرتاسر ايران، كشورهاي منطقه مثل كويت، امارات، آذربايجان و عراق را نيز پوشش مي‌دهد. برندهاي خوشنامي مثل پاندا، فوتلند، هايلي و برنارد، متعلق به شركت مي‌هن هستند. به علاوه، هلدينگ ميهن داراي شركت‌هاي تابعه متعددي مثل مجتمع كشت و صنعت سبز غزال ميهن، شركت خوشنام، شركت طبيعت سبز، شركت اوگر و شركت كاسپين است.

شركت كشت و صنعت سبز غزال ميهن به منظور تامين شير موردنياز شركت لبنباتي ميهن در استان مركزي تاسيس شده است. اين شركت تمركز اصلي خود را بر دامداري قرار داده و در زيربنايي به وسعت 40 هكتار، بيش از 40 هزار راس گاو شيرده را نگهداري مي‌كند. همچنين به منظور تامين غذاي مورد نياز دام، مزرعه اي به وسعت 250 هكتار در كنار دامداري ايجاد شده كه با كشت گياهان خوراك دامي، غذاي روزانه مورد نياز براي دام‌هاي شيري خود را نيز تامين مي‌كند.

شركت خوشبخت در زمينه توليد كنسروجات، برنج و رب گوجه فرنگي فعاليت دارد. طبيعت در زمينه توليد محصولات غذايي شامل روغن، برنج، چاي، تن ماهي و رب گوجه فرنگي فعاليت ميكند. شركت اوگر در زمينه توليد انواع يخچال و فريزر فروشگاهي فعال است. فعاليت عمده شركت كاسپين در حوزه توليدات كاغذي، كارتن و پكيج‌هاي بسته بندي است. شركت‌هاي پلي پك، مكنزي و فروشگاه‌هاي زنجيره‌هاي ديلي ماركت، وابسته به هلدينگ ميهن مي‌باشند.

فرصت‌هاي استخدام ميهن در سال ۱۴۰۰

 

شركت ميهن در سال ۱۴۰۰ در جايگاه‌هاي شغلي متعددي نياز به استخدام نيرو دارد. يكي از مهم‌ترين جايگاه‌هاي شغلي كه ميهن براي آن آگهي استخدام منتشر كرده، مدير و سرپرست فروش است. براي اينكه در اين شغل در شركت ميهن استخدام شويد بايد داراي توانايي‌هاي حل مسئله، توانايي مديريت و امور سرپرستي، روحيه كار تيمي، آشنايي كامل با فروش مويرگي و تسلط بر منطقه باشيد.

شركت مين به مدير و مسئول مالي آقا در بعضي از شهرستان‌‌هاي كشور مثل يزد، بيرجند، اراك، ياسوج و ايلام نياز دارد. كسي كه در اين جايگاه شغلي قرار بگيرد بايد كارهاي زير را انجام دهد:

  • سرپرستي و مديريت امور مالي و حسابداري
  • ثبت، بايگاني و به روز رساني اطلاعات مالي
  • مديريت امور مالي مربوط به كاركنان
  • جذب و تامين نيروي انساني مورد نياز واحدها به كمك برنامه هاي تعيين شده و بودجه درنظرگرفته شده
  • مديريت و اجراي فرآيندهاي جذب و استخدام
  • مديريت امور مربوط به پرسنل براساس ضوابط و قوانين اداره كار
  • صدور حكم اعزام پرسنل براي دوره هاي آموزشي در داخل يا خارج شركت
  • نظارت و سرپرستي انبار

همچنين، شركت ميهن در سال ۱۴۰۰، نيازمند مسئول انبار در بعضي از شهرستان‌ها است. شرح وظايف اين شغل در زير آمده است:

  • اخذ دستورات از مقام مافوق
  • بررسي و كنترل برگه هاي دريافتي براي اطمينان از كامل و صحيح بودن مطالب
  • تحويل مواد، محصولات، ضايعات و لوازم يدكي مورد نياز براساس برگ درخواست كالا
  • بايگاني اوراق و مدارك مربوطه و ارسال نسخه‌هاي لازم به واحدهاي زيربط
  • توجه به رعايت اصول ايمني و حفاظتي و 5s در انبار
  • ثبت و صدور رسيد براي كالاهاي وارده و شمارش اقلام و تطابق با مدارك مربوطه
  • نگهداري موجودي كالا و در صورت لزوم شارژ انبار
  • آشنايي كامل با سيستم چيدمان مواد و محصولات در انبار

فرصت‌هاي شغلي ميهن در بخش توليد

ميهن يك شركت و كارخانه توليدكننده محصولات لبني است و در جنبه‌هاي مختلف نياز به نيروي انساني دارد. در بخش توليد، كارگران و مهندسين صنايع غذايي و مدير پروژه مشغول به كار هستند و مسلما روند توليد اين حجم از محصولات و فرآورده‌هاي لبني به تخصص و همت اين افراد نياز دارد. مشاغلي مثل كارگر ساده، كارشناس كنترل كيفيت، مهندس صنايع غذايي، تكنيسين تعميرات و مدير توسعه محصول از جمله فرصت‌هاي شغلي مورد نياز اين شركت در بخش توليد است و چند وقت يكبار، آگهي جذب نيروي انساني در اين حوزه، در وبسايت‌هاي كاريابي آنلاين مثل جاب ويژن منتشر ميشود.

فرصت‌هاي شغلي ميهن در بخش ديجيتال ماركتينگ

امروزه فروش بيشتر مستلزم حضور و فعاليت در بخش آنلاين است. به همين دليل ميهن در بخش تبليغات و بازاريابي آنلاين و ديجيتال نيز نياز بالايي به استخدام كارشناس ديجيتال ماركتينگ، گرافيست و طراح، كارشناس توليد محتوا، كارشناس بازاريابي محتوا و … وجود دارد.

فرصت‌هاي شغلي ميهن در بخش فروش و توزيع محصولات

همچنين در بخش توزيع و فروش محصولات نيز نياز بالايي به كارشناسان و متخصصين حرفه‌اي وجود دارد. مشاغلي مثل كارشناس و سرپرست فروش، انباردار، كارشناس بازرگاني و فروشنده حضوري و بازارياب و ويزيتور و كارشناس پخش مويرگي از جمله موقعيت‌هاي شغلي مورد نياز اين برند در بخش فروش هستند.

چطور مي‌توانم آگهي‌هاي شغلي ميهن را پيدا كنم و براي آن‌ها رزومه بفرستم؟

هلدينگ ميهن يكي از بزرگ‌ترين شركت‌هاي توليد كننده بستني و فرآورده هاي لبني است كه روز به روز در حال گسترش است و اين رشد روزافزون باعث شده ميهن هميشه به جذب نيروي متخصص نياز داشته باشد. اين شركت معتبر فرصت‌‌هاي شغلي خود را در سايت جاب ويژن منتشر مي‌كند و كارجويان عزيز مي‌توانند براي مشاهده اين آگهي‌ها به سايت استخدامي جاب ويژن مراجعه كنند و براي آن‌ها رزومه بفرستند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.